Payment with Visa Payment with Mastercard Payment with Nets Payment with Paypal Payment with Vipps

REKLAMASJON


1. Hva gjør jeg hvis jeg vil klage på et produkt? 

1. Som kunde er du selv ansvarlig for å pakke ut og kontrollere at produktene i pakken er feilfrie innen 3 dager etter at du har mottatt dem. Hvis pakken har blitt skadet under levering, må du melde skaden direkte til oss. Send din feilmelding innen 3 dager til Babylove kundeservice, så hjelper vi deg.

2. Send en sak til oss via skjemaet ovenfor.

3. Legg alltid ved bilder av alle skader og også av emballasjen slik at vi kan se hva som må undersøkes/utbedres. Jo tydeligere informasjon og bilder vi mottar, jo raskere kan vi behandle saken din.

Ettersom barnas sikkerhet er vårt felles hovedfokus, bør du aldri montere eller bruke defekte varer før de har fått tillatelse til det. Vi ber deg derfor vente med montering/bruk av produktet til vi har hatt tid til å behandle saken din. Vi kan ikke garantere at en reklamasjon kan godkjennes når produktet er montert.

- Alle reklamasjoner håndteres i henhold til norsk forbrukerlovgivning, noe som innebærer at vi i første rekke erstatter skadede/defekte deler med nye.  Ifølge forbrukertilsynet har vi rett til å reparere/utbedre produktet i første omgang.

- Hvis du monterer skadede/defekte deler på eget initiativ, tar vi som forhandler ikke hensyn til eventuelt merarbeid med montering/demontering eller gir generelle prisavslag for produktet som monteres. Vi kompenserer heller ikke for eventuelle tredjepartskostnader (f.eks. snekkere osv.).

- Ettersom fremgangsmåten ovenfor følger norsk forbrukerlovgivning, arbeider vi ikke med kompensasjon. Erstatning kan gis i unntakstilfeller av goodwill, men det er ikke noe vi trenger å gjøre ettersom vi tilbyr andre typer løsninger.

- Vi behandler saken din så raskt vi kan og kommer tilbake til deg så snart vi har et svar. Vi ber deg om å vente, da det kan ta noen virkedager å få svar på en klage. Vårt absolutte mål er selvsagt å løse saken så raskt som mulig. Ved en eventuell tvist følger vi anbefalingene fra forbrukertilsynet.

2. Hva gjør jeg hvis jeg har mottatt feil produkt? 

 1. Send en klage til oss via skjemaet ovenfor (legg alltid ved bestillingsnummeret).

 2. Beskriv hva slags produkt du har mottatt.

 3. Legg alltid ved et bilde av det du har mottatt.