Payment with Visa Payment with Mastercard Payment with Nets Payment with Paypal Payment with Vipps

Ofte stilte spørsmål

HVOR LANG ER LEVERINGSTIDEN?

Svar: Hvert produkt har en individuell leveringstid som er oppgitt på produktsiden. Som regel sender vi bestilte varer innen 24 timer med mindre annet er oppgitt i leveringsinformasjonen på produktbeskrivelsen. Av og til hender det at et produkt blir utsolgt før vi rekker å oppdatere. Ta kontakt med oss hvis du ikke har hørt fra oss!

VIL JEG MOTTA EN ORDREBEKREFTELSE?

Svar: Ja: Vi sender alltid en ordrebekreftelse til den oppgitte e-postadressen, dette skjer automatisk. Det hender imidlertid at e-postadressen er feilstavet, og vi har ikke noe system for å oppdage dette. Det hender også at ordrebekreftelsen havner i søppelposten, siden det er en automatisk generert e-post, så ta en titt der først og fremst. Hvis du savner den, kan du sende oss en e-post på [email protected] med navnet (for- og etternavn) på personen som bestillingen er lagt inn på.

HVA ER FRAKTKOSTNADEN?

Svar:  Fraktkostnad avhenger av postnummeret ditt. Legg produktet i handlekurven og oppgi postnummeret ditt for å se fraktkostnaden til adressen din. Vi er stolte av å tilby en smidig og kostnadseffektiv løsning for våre kunder. Noen av produktene våre sendes direkte fra fabrikkene våre i EU, noe som betyr at det ikke påløper ekstra toll- eller fraktkostnader for deg som kunde. Som et norskregistrert selskap tar vi fullt ansvar for all import, toll og moms, noe som gjør kjøpsopplevelsen din så enkel og bekymringsfri som mulig.

HVILKE BETALINGSMETODER HAR DERE?

Svar: Vi tilbyr betaling via Nets checkout (faktura og debetkort) samt Vipps og Paypal Checkout.

HVOR ER PAKKEN MIN?

Svar: Vennligst se i spam-filteret der sporingslenken kan havne, da den sendes som en automatisk e-post.

HVORDAN KAN JEG KONTAKTE DERE?

Svar: Via e-post  eller via kontaktskjema: Via e-post [email protected] eller via kontaktskjema. Vi svarer innen 48 timer.

KAN JEG AVBESTILLE BESTILLINGEN MIN?

Vi behandler bestillingen din så snart vi mottar den, slik at varene dine kan leveres så raskt som mulig, selv om varene ikke er på lager (ved forhåndsbestillinger), kan vi ikke garantere at vi kan kansellere bestillingen din hos produsenten. Ta kontakt med oss så snart som mulig på [email protected], så tar vi kontakt med deg

JEG HAR MOTTATT EN SKADET PAKKE, HVA SKAL JEG GJØRE?

Svar: Synlige transportskader på en pakke meldes direkte til transportøren/ombudet. Informer post- eller distribusjonsagenten om at pakken er skadet, slik at skaden blir notert på følgeseddelen og registrert i transportørens system. Ta deretter kontakt med oss på [email protected] og send et bilde av den skadede varen og den skadede emballasjen.

Ettersom barns sikkerhet er vårt felles hovedfokus, skal forbrukere aldri montere eller bruke defekte varer før de har fått tillatelse til det. Vi ber deg derfor om å vente med montering/bruk av produktet til vi har hatt tid til å behandle saken din, da vi ikke kan garantere at en reklamasjon kan godkjennes når produktet er montert.

VARENE JEG MOTTOK ER SKADET, HVA SKAL JEG GJØRE?

Svar: Hvis varene er skadet, må du ta vare på både varene og all emballasje. Hvis det er synlige skader på pakken, skal dette meldes til ombudet som beskrevet ovenfor. Deretter må vi motta en e-post med bilde av den skadede varen og eventuell skadet emballasje. Send den til [email protected] for håndtering.

Ettersom barns sikkerhet er vårt felles hovedfokus, skal forbrukere aldri montere eller bruke defekte varer før de har mottatt en godkjenning for dette. Vi ber deg derfor vente med montering/bruk av produktet til vi har hatt tid til å behandle saken din. Vi kan ikke garantere at en reklamasjon kan godkjennes når produktet er montert.

HVA GJØR JEG HVIS JEG IKKE ER FORNØYD MED VAREN?

Svar: Kontakt oss på [email protected] . Som kunde har du rett til å returnere produktet til oss innen 14 dager i ubrukt emballasje*. Vi sender deg en returfraktseddel på forespørsel, og kostnaden for denne betales av deg som kunde. Vi tar en returfraktkostnad på 100 kr* (*gjelder ikke store produkter som ballhav og produkter med hjemlevering som leketelt, sekkeposer, kosedyr, sovepytter eller møbler, der kostnaden vanligvis er høyere).

*Gjelder ikke bestillingsvarer som er skreddersydd spesielt for deg eller har et tydelig personlig preg etter dine ønsker (f.eks. ballhav, tapet, senger, kanindukke med navn, vegghylle med navn, bokstavlamper, kaninmøbler, hussenger eller andre produkter med spesialbestilte mål, farger eller tilpasninger).

sjekk tegnsetting